This is a global variant designed to give players a fun game set in the
1930s. The map is set up to reflect the political situation of 1933, but it is
not designed to recreate the events of the following decade. It only has the
potential to. Hopefully players will enjoy all that this variant has to offer.
これは、1930年代に選手に楽しみゲームセットを与えるようにデザインされた世界的な異形です。地図は、1933の政局を反射するために、セットアップされます、しかし、それは、以下の10年間の種目に気晴らしをさせるようにデザインされていません。それが単に可能性がありますへの。うまく行けば、選手は、この異形が提供する必要があるすべてのことを楽しむでしょう。
Introduction
紹介
The Imperial era ended with the death of a generation in the First World War.
In an effort to escape the horrors of the War, the survivors buried themselves
in the rampant consumerism and hedonism of the 1920s. That and the harsh treaty
terms at Versailles caused a global economic collapse. As more and more people
found themselves without homes, the old order was called into question. To
stabilize themselves, many nations attacked their weaker neighbors. By the
mid-1930s, Communism and Fascism were seriously considered as the only way
modern industrial nations would survive. The militaristic policies of the
aggressor nations in the 1930s lead the world to a new global conflict, and
ended with the creation of Superpowers and the destruction of Fascism.
帝国の時代は、第一次世界大戦で世代の死で終わりました。ウォーのホラーを逃れるために、生存者は、1920年代の蔓延している消費者優先主義と快楽主義に没頭しました。それとベルサイユの粗い条約用語は、世界的な経済破綻を引き起こしました。ますます多くの人々がホームがないことに気づいたので、古い順序は、問題視されました。それら自体を安定させるために、多くの国民は、彼らのより弱い隣人を攻撃しました。1930年代半ば、共産主義とファシズムによって、唯一の現代の工業国が生き残るだろう方法とまじめに思われて下さい。攻撃者国の軍国主義の政策は、1930年代に世界を新しい世界的な衝突に導きます、そして、超大国の創造とファシズムの破壊で終わりました。
Rules
規則
This game runs entirely under Standard Diplomacy rules, with a few exceptions
concerning the starting date and the number of supply centers involved.
少しの例外が始期と供給中心の数に関わっているままにして含まれて、このゲームは、標準の外交規則のもとでまったく走ります。
Start Date
開始日
The game has the same seasonal phases as Standard Diplomacy. The game begins
in Spring 1933.
ゲームは、標準の外交と同じ季節の段階を持っています。ゲームは、春1933で始まります。
Victory Conditions
勝利状況
In order to win, a single power must own 74 Supply Centers at the beginning
of a Fall turn.
勝つために、単独の力は、落下回転の始まりの供給74の中心を所有しなくてはいけません。
Map Clarifications
地図説明
Example: East Indies has access to Java
例:東インドは、ジャバにアクセスします
Starting Positions
先発の位置
BRITAIN F London (LON) A Edinburgh (EDI) F Glasgow (GLA) F Quebec (QBC) A Toronto (TOR) A Cairo (CAI) A Cape Town (CAP) A Delhi (DEL) F Bombay (BOM) F Hong Kong (HK) A Singapore (SG) A Sydney (SYD) | USA A Washington DC (WAS) F New York (NYO) A St. Louis (SLO) F New Orleans (NOL) A San Francisco (SFR) A Anchorage (ANC) F Hawaii (HAW) A Panama (PAN) A Luzon (LUZ) F Mindanao (MIN) | FRANCE A Nantes (NAN) A Paris (PAR) F Marseilles (MAR) A Conakry (CON) A Damascus (DAM) F Madagascar (MAD) A Hanoi (HAN) F Saigon (SAI) F Fiji (FIJ) |
USSR F Leningrad[wc] (LEN) A Moscow (MOS) F Sevastopol (SEV) A Orenburg (ORN) A Omsk (OMS) A Tashkent (TAS) A Irkutsk (IRK) A Vladivostok (VLA) A Kamchatka (KAM) | JAPAN A Tokyo (TOK) F Sapporo (SAP) F Kagoshima (KG) A Okinawa (OKI) F Taiwan (TA) A Seoul (SEO) A Harbin (HAR) | ITALY F Rome (ROM) A Salerno (SAL) A Sicily (SIC) A Tirana (TIR) F Tripoli (TRI) A Mogadishu (MOG) |
GERMANY F Bremen (BRE) A Berlin (BER) A Dresden (DRE) A Stutt. (STU) | TURKEY A Ankara (ANK) A Antalya (ANT) F Ordu (ORD) A Van (VAN) | CHINA A Nanjing (NNJ) A Shanghai (SHA) A Hefei (HEF) A Wuhan (WUH) |
COLUMBIA F Cartenega (CRT) A Buenaventura (BUV) A Bogata (BOG) A Mitu (MIT) | PERSIA A Tehran (TEH) A Esfahan (ESF) F Bandar Abbas (BAN) | MEXICO A Mazatlan (MAZ) A Mexico City (MEX) F Merida (MER) |
BRAZIL A Brasilia (BRA) A Recife (REC) F Rio de Janeiro (RDJ) |
Final Notes
最終のノーツ
This variant was designed for GM'd PBEM play, You'll note that there are two
maps for the game. The larger map has the complete names for each province.
However, its size is somewhat difficult for players to use. The smaller map is
like a conference map for Standard or Colonial. It is fairly easy to read, but
all of the territory names are their three letter abbreviations. Both maps have
legends to make them easier to undertand. Graphic icons for the Armies and
Fleets are provided in the legends. It's best to look at either map on a 1-1 or
2-1 ratio, any smaller makes them difficult to read.
PBEMは遊べば、この異形がGMのためにデザイン(計画)されましたあなたは、ゲームのための2つの地図があると述べるでしょう。より大きい地図は、それぞれの州の完全な氏族がいます。しかし、そのサイズは、使う(べき)選手にとっていくぶん難しいです。より小さい地図は、標準あるいはコロニアル風のために会議地図のようです。読むことは、とても簡単です、しかし、すべての領土名前は、彼らの3つの手紙略語です。両方の地図は、undertandに彼らをより簡単にするために、伝説を持っています。陸軍と艦隊のための写実的なアイコンは、伝説で提供されます。読むことは、1-1の地図または2-1つの比率のどちらかを見るために、いくらかがより小さく彼らを難しくすることが最もよいです。
I'd also like to thank you for downloading this variant. I hope that you and
your friends enjoy playing with this map. If you have any questions, comments,
or information, go ahead and email me at: mikedr@gte.net.
私は、また、あなたにこの異形をダウンロードしてくれたことを感謝することが好きでしょう。私は、あなたとあなたの友人がこの地図で遊ぶことを楽しむことを望みます。あなたがどんな質問、コメントあるいは情報も持っていて、前進してそして私にEメールを送るかで:mikedr@gte.net。